Wednesday 22 May 2013

KECURIAN DI PEJABAT

Hurm.... Lately, mcm2 berlaku dalam office kitaorang. Big hot news lately, our office dah ada pencuri. Kesian.. Kak F... Hp dia kena curi. Iphone 5 kot? Expensive gler kot ... Dah la baru beli.
Haaa... As you guys tgk kat atas tue... Itu la Iphone 5. Gler gempak tak? Aku tak berapa minat sangat dgn Iphone coz Apps dia is too complicated for me. Tak kisah la... Lain orang, lain taste.  Nyway, let's continue our story mory... Kisah dia start bila Kak F nak gi photostat kat Main Photostat Machine kat office kitaorang... Pas photostat, salah Kak F juga... Dia bley terlupa iphone dia atas mesin tue... So, apa lagi... like orang utara said... "TAK DAN SEMINIT" Pfffftttt!!! HILANG!!! Bila dia teringat nak pi amek balik hp dia.. Apa lagi... say Bye-Bye ler... Menangis tak berlagu... 
Kesian Kak F... Aku pun tak tau la... Memang we all paham perasaan dia... Bayangkan beli dgn duit hasil titik peluh sendiri... Tah bape lama dia simpan nak beli, tetiba hilang dalam sekelip mata. If jadi kat aku pun aku bukan stakat melalak... Gler sebentar bersama Kit-Kat apa? Huhuhu :'(  Lagi satu yang menyayat hati sangat2 tue... Yang mencuri pun dengar kata dak2 office gak... Pada yg mencuri tue.. Bagi la balik iPhone Kak F tue... Kesian dia... Dah la mengandung... Kasi chance la... Korang nak amek pun cari la hp yang tak de kena mengena dgn u'olls,kan?
Nak dijadikan citer... Dah nama pun Melayu, kita selalu akan menggunakan jalan alternatif juga... Dengar cter, diorang seeks for bomoh! Ko ingat aku sesaja nak letak gambar Voodoo dlm blog ni? Hahaha... And the bomoh said yang mencuri tue perempuan. OMG??!!! Perempuan? Sape la yang berani sangat tue ^^ Gler betul...!!! Tau sape yg amek, mau kena sepak beramai2 baru best. Tapi kan? Perempuan kat office aku ni bley kira dengan jari kot? Sape la... yang gatal tangan amek hp tue,yer? Buat si Panjang Tangan kehormat... Please... Please... Please... Pulangkan balik iPhone Kakak F aku... Kesian dia... Bayangkan if ada orang lain curik barang korang, korang akan rasa apa? Macam Kak F rasa la... Haih... Itu pun tak tau... Ok la... Gotta go!!!

Chowzz... Take care, then. Sarangheyo ^^

XoXo,
Wanie_Honey
10:00am 23/5/2013

No comments:

Post a Comment