Tuesday 4 June 2013

REDHA JA LA....

Hmmm...apa yg aku nk kongsi hari ni...kesedihan ataupn musibah yg jd terjadi dalam hidup aku dan teman2ku....mcm nk nangis ja pn ada huhuhuhuhuhu
First skali tanggal 19 Mei 2013...tiba2 ja bapa aku jatuh sakit...kena strok akibat darah tinggi...mmg tinggi gla la 240+ bayangkan la siap masuk ICU....so seminggu la aku dan family aku berkampung di Hospital...penat gleerrr...
aarrgghhhhhh dah la makan minum xterurus..tdoq lg la...


Tanggal 23 Mei 2013 sahabat baikku UMMI...tangan kanan kena operate plak...ingatkan tulang patah or terkeluaq tp rupa2nyerrrr ada ketumbuhan....crita sal tulang terkeluaq ni...UMMI ni dh sakit lama blh plak dok tangguh...tp ALHAMDULILLAH dah selamat jalankan pembedahan...atau lbh tepat lg RENOVATE tangan ummi..hahahahha tapi aku bangga gla dpt sahabat mcm ummi ni...walaupn ummi ngah sakit tp ummi byk tlg aku masa bapa aku masuk hospital...bayangkan la siap p ambik adik aku dr kem yg ntah ulu mn tempatnya....credit to abah Nizam...tq so muchhh!!!! aku xtau mcm mn nk balas budi baik ummi sekeluarga...HANYA ALLAH SWT JA YG TAHU...

 ummi baru pas operation

tp bagi aku apa yg terjadi sume ni ada hikmah disebaliknya...REDHA ja la!! BERSYUKUR dgn apa yg kita dpt...ALLAH SWT LEBIH MENGETAHUI...


NaNy..

No comments:

Post a Comment